close

到底在唱什麼 翻的到底是三小 我也看不懂

 

Lyric:

Alls my life I has to fight, nigga
我的一生都得奮鬥,尼哥
Alls my life I 
一生奮鬥的我啊
Hard times like God 
艱困的時候就像...天阿
Bad trips like: "God!" 
歹運時喊:天公伯啊!
Nazareth, I'm fucked up 
拿撒勒城,我受夠了
Homie you fucked up 
兄弟你也糟透了
But if God got us we then gon' be alright  
但如果老天與我們同在我們就沒事


Nigga, we gon' be alright
你哥 不會有事的

Nigga, we gon' be alright
你哥 我們不會有事的

We gon' be alright
不會有事的~

Do you hear me, do you feel me? We gon' be alright
你聽到沒,你感覺到沒 我們沒事啦

Nigga, we gon' be alright
你哥 我們不會有事的

Huh? We gon' be alright
蛤?不會有事啦

Nigga, we gon' be alright
你哥 我們不會

Do you hear me, do you feel me? We gon' be alright
你聽見沒 你感受到沒 我們沒代誌啦


Uh, and when I wake up
啊,當我醒來時

I recognize you're lookin' at me for the pay cut
我意識到你想要減我薪

Behind my side we lookin' at you from the face down
在我身後我們看到你仆街

What mac-11 even boom with the bass down  
衝鋒槍mac-11開槍時無聲無影

Schemin'! And let me tell you bout my life
在計謀同時 關於人生我娓娓道來

Painkillers only put me in the twilight
止痛藥藥效只到半夜所以我醒來

What pretty pussy and Benjamin is the highlight
美人和美金才是人生的關鍵

Now tell my mama I love her but this what I like
告訴我馬麻我愛她 但這才是我真面目

Lord knows, 20 of 'em in my Chevy
天曉得,20年開著雪弗蘭浪跡天涯的日子

Tell 'em all to come and get me, reapin' everything I sow
告訴他們不爽都來,種瓜得瓜,種豆得豆

So my karma come and Heaven no preliminary hearing
我的報應和該不該上天堂沒有預審程序

So my record and my motherfucking gang can stand in silence for the record
所以我和我的黑幫兄弟都保持緘默

Tell the world I know it's too late
告訴世人我知道為時已晚

The hoes, the girls think I gone crazy
查甫查某覺得我起肖

Try and fight my vices all day
也試著整天和惡習對抗

Won't you please believe when I say
但能否請你相信我說的


When you know, we been hurt, been down before, nigga
哩乾災 我們(黑鬼)受過傷 也曾低落 你哥

When my pride was low, lookin' at the world like, "where do we go, nigga?"
當我意志消沉看著茫茫人海心想 該何去何從呢?你哥

And we hate Popo, wanna kill us dead in the street for sure, nigga
我們恨賊頭(警察),很明顯他們就是想在街上幹掉我們啊,你哥

I'm at the preacher's door
我站在牧師門口前

My knees gettin' weak and my gun might blow but we gon' be alright
雙腳發軟而且槍有可能走火 但不會有事的


Nigga, we gon' be alright
你哥 我們不會有事的

Nigga, we gon' be alright 
你哥 不會有事的

We gon' be alright
安啦不會有事的

Do you hear me, do you feel me? We gon' be alright
你聽到沒你感受到沒 我們沒事的

Nigga, we gon' be alright
你哥 我們沒事的

Huh? We gon' be alright
蛤?我們沒事的啦

Nigga, we gon' be alright
你哥 我們會撐過去的

Do you hear me, do you feel me? We gon' be alright
聽到沒 我們會沒事的


What you want, a house or a car
你想要啥,房子還是轎車

40 acres and a mule, a piano a guitar
40英畝地跟一頭驢,一座鋼琴一把吉他

Anything, see my name is Lucy, I'm your dog
所有你想要的,我名叫露西(法), 我是你的狗

Motherfucker you can live at the mall
媽的 你活像住在百貨公司裡阿

I can see the evil, I can tell it I know when it's illegal
我看得見那惡魔 什麼是違法的我也知道

I don't think about it, I deposit every other zero
但我不覺得 存近戶頭的0越來越多

Thinkin' of my partner put the candy, paint it on the regal
想到我的夥伴別克君威(車)烤了糖果漆色

Diggin' in my pocket ain't a profit, big enough to feed you
深挖口袋深處能夠滿足得了你

Everyday my logic, get another dollar just to keep you
每天想的都是多賺點錢只為讓你

In the presence of your chico ah! 
好好養你那隻狗
I don't talk about it, be about it, everyday I see cool
我不只是說說我用作的,每天看起來很屌

If I got it then you know you got it, Heaven, I can reach you
假使我辦得到那你也可以,天堂啊,我就快來了

Pet dog, pet dog, pet dog, my dog that's all
一隻,兩隻,三隻,全都是社畜

Pick back and chat I shut the back for y'all 
話說回來我為你們關上了門
I rap, I'm black, on track and rest assured
我饒舌,我黑人,我在正軌上所以放心

My rights, my wrongs are right till I'm right with God 
我的對與錯,直到我見到上帝前都是對的

 


When you know, we been hurt, been down before, nigga
哩乾災 我們(黑鬼)受過傷 也曾低落 你哥

When my pride was low, lookin' at the world like, "where do we go, nigga?"
當我意志消沉看著茫茫人海心想 該何去何從呢?你哥

And we hate Popo, wanna kill us dead in the street for sure, nigga
我們恨賊頭(警察),明顯地就是想在街上幹掉我們啊,你哥

I'm at the preacher's door
我站在牧師門口前

My knees gettin' weak and my gun might blow but we gon' be alright
雙腳發軟而且槍有可能走火 但不會有事的


Nigga, we gon' be alright
你哥 不會有事的

Nigga, we gon' be alright
你哥 我們不會有事的

We gon' be alright
不會有事的~

Do you hear me, do you feel me? We gon' be alright
你聽到沒,你感覺到沒 我們沒事啦

Nigga, we gon' be alright
你哥 我們不會有事的

Huh? We gon' be alright
蛤?不會有事啦

Nigga, we gon' be alright
你哥 我們不會有事的

Do you hear me, do you feel me? We gon' be alright
你聽見沒 你感受到沒 我們沒代誌啦


I keep my head up high
我頭舉高高

I cross my heart and hope to die
胸口劃十字聖號祈求死亡降臨

Lovin' me is complicated
愛我(膚色)是一件麻煩事

Too afraid, a lot of changes
害怕,太多的改變

I'm alright and you're a favorite
我不要緊而且你們是我心靈的支柱

Dark nights in my prayers
我在漆黑的夜晚祈禱


I remembered you was conflicted 
我還記得你內心相當矛盾

Misusing your influence, sometimes I did the same
濫用你的影響力,偶而我還是會犯同樣的錯

Abusing my power full of resentment
滿腔憤怒以致權力濫用

Resentment that turned into a deep depression 
憤怒過後陷入深深抑鬱

Found myself screamin' in the hotel room
發現自己在飯店房裡吼叫

I didn't wanna self destruct, the evils of Lucy was all around me
並不想自甘墮落,但露西惡魔一直在我身旁

So I went runnin' for answers
於是我去尋求解答

arrow
arrow
    全站熱搜

    南部豬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()