close

看了好多人的發現 媽的每個翻譯歌詞的都是詩人啊!

 

 Lyric:

Feeling used
即使知道被利用

But I'm
但我
 
Still missing you
還是想念著你
 
And I can't
我仍然不能
 
See the end of this
看見我們之間的未來

Just wanna feel your kiss
只想要感受你
 
Against my lips
在我的唇上親吻著
 
And now all this time
所有的時光
 
Is passing by
都已匆匆過去
 
But I still can't seem to tell you why
但我仍然沒辦法清楚告訴你為什麼
 
It hurts me every time I see you
每當看見你,我的心有多麼的痛
 
Realize how much I need you
這才領悟到我有多麼需要你
 
 
I hate you I love you
我恨你,我愛你
 
I hate that I love you
我討厭愛著你的自己
 
Don't want to, but I can't put
我也不想,但就是沒辦法放下
 
Nobody else above you
沒有任何人可以取代你在我心中的位置
 
I hate you I love you
我恨你,我愛你
 
I hate that I want you
我討厭我想要擁有你
 
You want her, you need her
你想要她,你需要她
 
And I'll never be her
而我卻成為不了她
 
I miss you when I can't sleep
失眠時我想著妳
 
Or right after coffee
在喝完咖啡之後
 
Or right when I can't eat
或是在我食慾不振時也想著你
 
I miss you in my front seat
我懷念坐在對面的妳
 
Still got sand in my sweaters
毛衣上還沾了些沙子
 
From nights we don't remember
那個你我都忘了的夜晚
 
Do you miss me like I miss you?
你是否像我一樣想妳呢?
 
Fucked around and got attached to you
四處風流卻對你情有獨鍾
 
Friends can break your heart too, and
朋友有時也會讓你難過
 
I'm always tired but never of you
我總是厭倦一切但卻不曾對你感到厭煩
 
If I pulled a you on you, you wouldn't like that shit
如果我對妳像對待我那樣,妳一定也不喜歡吧
 
I put this reel out, but you wouldn't bite that shit
我這樣的釋出善意,但你卻對它不理不睬
 
I type a text but then I nevermind that shit
我打了一段訊息,但我說不出所以然
 
I got these feelings but you never mind that shit
我心中這些感覺你從來不會放在心上
 
Oh oh, keep it on the low
好吧,就保持這樣吧
 
You're still in love with me but your friends don't know
你仍對我有好感只是你的朋友們不知道
 
If u wanted me you would just say so
如果你還想和我在一起,就說出來吧
 
And if I were you, I would never let me go
如果我是你,我絕不會讓你離開我
 
I hate you I love you
我恨你,我愛你
 
I hate that I love you
我討厭我好愛你
 
Don't want to, but I can't put
我也不想,但我就是沒辦法放下
 
Nobody else above you
沒有任何人可以取代你在我心中的位置
 
I hate you I love you
我恨你也愛著你
 
I hate that I want you
我恨著想佔有你的我
 
You want her, you need her
你想得到她,你需要她
 
And I'll never be her
而我永遠不會是你所愛的
 
 
I don't mean no harm
我並非有意傷害你
 
I just miss you on my arm
我只是懷念著你靠在我的肩膀上的感覺
 
Wedding bells were just alarms
婚禮的鐘聲剛剛響了
 
Caution tape around my heart
我將心圍起了封鎖線
 
You ever wonder what we could have been?
你曾經想過我們的未來的模樣嗎?
 
You said you wouldn't and you fucking did
你說過你不會那樣,但你還是作了
 
Lie to me, lie with me, get your fucking fix
用謊言安撫我,躺在我身旁,修補我們的關係吧
 
Now all my drinks and all my feelings are all fucking mixed
如今酒和我的情緒全部參雜一塊
 
Always missing people that I shouldn't be missing
總是想著我不該想的人
 
Sometimes you gotta burn some bridges just to create some distance
有時必須要斬斷一些思念就只為了保持距離
 
I know that I control my thoughts and I should stop reminiscing
我知道該控管思緒也別再回溯過往
 
But I learned from my dad that it's good to have feelings
但我從我父親身上學到擁有情感並非壞事
 
When love and trust are gone
愛和信任瓦解
 
I guess this is moving on
我想是該前進了
 
Everyone I do right does me wrong
每個我對他們好的人都離我而去
 
So every lonely night, I sing this song
於是在每個孤單的夜晚,我總會唱起這首歌
 
 
I hate you I love you
我恨你,我愛你
 
I hate that I love you
我討厭我好愛你
 
Don't want to, but I can't put
我也不想,但我就是沒辦法放下
 
Nobody else above you
沒有任何人可以取代你在我心中的位置
 
I hate you I love you
我恨你,我愛你
 
I hate that I want you
我恨著想佔有你的我
 
You want her, you need her
你想得到她,你需要她
 
And I'll never be her
而我永遠不會是你所愛的
 
All alone I watch you watch her
一直以來我看著你看著她
 
Like she's the only girl you've ever seen
好像她是你世界上唯一一個女人
 
You don't care you never did
你從不在乎 你也絕不會
 
You don't give a damn about me
放一點心思在我身上
 
Yeah all alone I watch you watch her
我就靜靜的看著你看著她
 
She's the only thing you've ever seen
她是你的眼裡唯一的事物
 
How is it you never notice
為什麼你就從沒發現
 
That you are slowly killing me
你正在緩慢的將我扼殺呢?
 
I hate you I love you
我恨你,我愛你
 
I hate that I love you
我恨愛上你的自己
 
Don't want to, but I can't put
不想去愛,但我就是沒辦法放下
 
Nobody else above you
沒有人能取代你在我心中的位置
 
I hate you I love you
我恨你也愛著你
 
I hate that I want you
我恨著想佔有你的我
 
You want her, you need her
你想要她,你需要她
 
And I'll never be her
而我卻永遠也成為不了她
arrow
arrow
    全站熱搜

    南部豬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()