close

 

 

 

屁孩小賈斯汀,應該是我最有資格翻的吧
注意看看我的網址啊!

Picture-perfect, you don't need no filter
完美瞬間,不須多餘修飾
Gorgeous, make 'em drop dead, you a killer
水尬讓每個人都臣服,真不簡單
Shower you with all my attention
沐浴於你完美,吸引我所有目光
Yeah, these are my only intentions
是啊,這些都是我所嚮往
Stay in the kitchen, cooking up, cut your own bread
洗手作羹湯,像個賢妻良母
Heart full of equity, you're an asset
一點都不偏心,因為你是我的一切
Make sure that you don't need no mentions
只想讓你記住
Yeah, these are my only intentions
你啊,就是我的嚮往

Shout out to your mom and dad for making you
感謝你的父母,讓這個世界有你
Standing ovation, they did a great job raising you
給他們熱量掌聲,把你呵護長大
When I create, you're my muse
當我創作時,你就是我的靈感來源
The kind of smile that makes the news
女神般的微笑也能成為焦點
Can't nobody throw shade on your name in these streets
沒有人能玷污你的名譽
Triple threat, you a boss, you a bae, you a beast
三倍威脅,老大既溫柔可愛又兇猛
You make it easy to choose
除了你之外沒有其他選擇
You got a mean touch I can't refuse (no, I can't refuse it)
觸動我的心弦,難以抗拒 (不,我抵擋不了)

Picture-perfect, you don't need no filter
完美瞬間,也無須濾鏡
Gorgeous, make 'em drop dead, you a killer
水尬讓每個人都臣服,真不簡單
Shower you with all my attention
沐浴於你的完美,吸引我所有目光
Yeah, these are my only intentions
是啊,你就是我所嚮往
Stay in the kitchen, cooking up, cut your own bread
洗手作羹湯,像個賢妻良母
Heart full of equity, you're an asset
毫無怨言,你就是最棒的財富
Make sure that you don't need no mentions
只想再叮嚀你一次
Yeah, these are my only intentions
你就是我所嚮往
Already passed, you don't need no approval
你早已通過測試,無需再批准
Good everywhere, don't worry 'bout no refusal
完美無缺,找不到否定的理由
Second to none, you got the upper hand now
你說一沒人敢說二
Don't need a sponsor, no, you're the brand now
不需要贊助,你本身就是個名牌
You're my rock, my Colorado
你是我的避風港,最棒的歸宿
Got that ring, just like Toronto
接受求婚瞬間就像,贏球一樣
Love you now, a little more tomorrow
今天愛你,明天又更愛你
That's how I feel
我是這麼想的
Act like you know that you are
你也懂我吧

Picture-perfect, you don't need no filter
連照片都一樣美也不需要濾鏡修圖
Gorgeous, make 'em drop dead, you a killer
你的美讓所有人都臣服
Shower you with all my attention
注意力通通在你身上
Yeah, these are my only intentions
是的,這些都是我的嚮往
Stay in the kitchen, cooking up, cut your own bread (whip it)
在廚房,為彼此烤麵包 (烤起來)
Heart full of equity, you're an asset (asset)

對你不會偏心,因為你就是一切 (一切)
Make sure that you don't need no mentions (yeah, yeah)

確保你不被其他人打擾 (耶耶)
Yeah, these are my only intentions (Quavo)

這些就是我所想要 (Quavo)

No cap, no pretending
不需要面具,不需要偽裝
You don't need mentions (no cap)
這些都不用再多說 (卸下面具)
Got them saying "goals", they don't wanna be independent

不像你,他們永遠無法獨立
Tell them to mind your business
告訴他們管好自己
We in our feelings
我們開心就好
It's fifty-fifty percentage (fifty)
彼此互相分擔 (互相)
Attention, we need commitment

注意了,我們需要達成共識
We gotta both admit it (both)
我們得承認 (我們)
It's funny we both listen (both)

有趣的是 我們都喜歡聽彼此說話 (你我)
It's a blessing 'cause we both get it (both)

這個祝福 我們一起接收 (我們)
You the best thing and I don't need a witness (best thing)

你是我遇過最美好的事物,不需要其他人肯定 (世上最美)
I'ma find me a ring and pray it's perfect fitted (perfect)

我會找最棒的婚戒 幸福過咱們的日子(最棒的)

Picture-perfect, you don't need no filter (no filter)
天生麗質,不用多餘的妝點 (不需要)
Gorgeous, make 'em drop dead, you a killer (oh)

完美無缺,每個人都為你傾倒 (天啊)
Shower you with all my attention (I will)

全神貫注在你身上 (我會的)
Yeah, these are my only intentions (yeah)

這就是我所想要的 (沒錯)
Stay in the kitchen, cooking up, cut your own bread (you do)

待在廚房,為彼此下廚 (你會)
Heart full of equity, you're an asset (uh huh)

充滿平等的心,你就是這麼棒
Make sure that you don't need no mentions (no mentions)
也不需要再叮嚀你 (不需要)
Yeah, these are my only intentions (only intentions)

你就是我的嚮往 (唯一的嚮往)
(That's all I plan to do, ooh)

這些都是我的如意算盤,唔呼~

 

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    南部豬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()