close

Lyric:

If your having girl problems I feel bad for you son
如果你有女人之類的麻煩我替你感到難過 

I got 99 problems but a bitch ain't one
我有99個麻煩但女人不在其中之一

I got the rap patrol on the gat patrol 
我在巡邏時帶著饒舌巡邏

Foes that wanna make sure my casket's closed 
仇家想確認我進蓋棺沒

Rap critics that say he's "Money,Cash,Hoes"
饒舌評論家評論他就是金錢、鈔票、渾蛋

I'm from the hood stupid what type of facts are those
我來自街區 事實上又是如何

If you grew up with holes in your zapitos
如果你在貧民區長大

You'd celebrate the minute you was having doe
你會慶祝當你有點閒錢的那一刻

I'm like fuck critics you can kiss my whole asshole
我說 你他媽批評的人怎不來吃我的屎

If you don't like my lyrics you can press fast forward
如果你不喜歡我的歌詞你就按快轉

Got beef with radio if I don't play they show
帶著恩怨上電台,如果我沒演出那場秀

They don't play my hits well I don't give a shit SO
他們不播我熱門單曲,我他媽又沒差

Rap mags try and use my black ass
饒舌雜誌想用我當封面

So advertisers can give em more cash for ads...fuckers
好讓廣告商為了這廣告給更多的錢...一群腦包

I don't know what you take me as
我不知道你是怎麼看我的

or understand the intelligence that Jay-Z has
或者理解到傑斯到底多會

I'm from rags to ritches nigga I ain't dumb
我從赤貧到暴富 老兄啊我可不傻

I got 99 problems but a bitch ain't one
我有99個麻煩但財富不在其中之一

Hit me
尻我啊

99 Problems but a bitch ain't one
99個麻煩 財富不在其中之一

If you having girl problems I feel bad for you son
如果你有女人之類的麻煩我替你感到難過 

I got 99 problems but a bitch ain't one
我有99個麻煩但不包括女人

Hit me
來啊

The year is '94 and in my trunk is raw
1994年我後車廂載著原料 (毒品)

In my rear view mirror is the mother fucking law 
後照鏡出現的是去你媽執法人員

I got two choices y'all: pull over the car or
我有兩個選擇 你們:停車旁邊靠 或

bounce on the double put the pedal to the floor
兩腳踩踏板油門催到底

Now I ain't trying to see no highway chase with jake 
好吧 我並不想看到什麼高速公路上警匪追逐

Plus I got a few dollars I can fight the case
再加上 而且我有點錢 能夠解決這件事

So I...pull over to the side of the road and I heard
所以我把車停路邊 然後我聽到

"Son do you know why I'm stopping you for?
"肖年仔 知道我為什麼要你停車嗎"

Cause I'm young and I'm black and my hats real low
因為我年輕又是黑人帽子而且帽子又戴得很低 

Do I look like a mind reader sir, I don't know
我看起來像會讀心術嗎? 我怎知道

Am I under arrest or should I guess some more?
所以我是帶逮捕了還是你要我繼續猜?

"Well you was doing fifty five in a fifty four" 
"呃在限速54的車道上你的時速是55" 

"License and registration and step out of the car. Are you carrying a weapon on you? I know alot of you are"
"行照跟駕照還有走出你的車. 你帶著槍吧?你的事我知道的可不少

I ain't stepping out of shit all my papers legit 
我走你老師 我賺的都是正當錢

"Well,do you mind if I look round the car a little bit?"
"那你介意我稍微檢查這輛車嗎?"

Well my glove compartment is locked so is the trunk and the back
我的手套廂是鎖著的 後車廂跟行李箱也是一樣

And I know my rights so you gon' need a warrent for that
而且我知道我的權利 你必須要有搜索令才能那麼做吧

"Aren't you sharp as a tack you some type of lawyer or something?"
"你該不會是那種像圖釘一樣扎人的律師吧?"

"Or somebody important or something?"
還是什麼有身份地位的人..什麼的?"

Nah I ain't pass the bar but I know a little bit 
哈沒有啦 我沒有考律師但我懂一點法律

Enough that you won't illegally search my shit 
足夠阻止你非法搜我的東西

"Well we'll see how smart you are when the K9 come"
"等警犬看來你還能耍什麼花樣"

I got 99 problems but a bitch ain't one
我有99個麻煩但警犬不在其中之一

Hit me!
來啊!

Now once upon a time not too long ago
就在很久又不會太久以前

A nigga like myself had to strong arm a hoe
黑鬼如我得要對婊子有點本事

This is not a hoe in the sense of having a pussy
這裡指得婊子意義上指得是沒種的傢伙

But a pussy having no God Damn sense, try and push me
就有個沒種的婊子 慫恿著我

I tried to ignore him and talk to the Lord
我試著忽略他 向老天祈禱

Pray for him, cause some fools just love to perform
保佑這傢伙 就因為有些人喜歡秀下限

You know the type loud as a motor bike
你知道的 那種吠的跟重機一樣大聲

But wouldn't bust a grape in a fruit fight 
但又不敢真的動手的傢伙

The only thing that's gonna happen is i'mma get to clapping
只會發生一件事 就是我將博得滿堂彩

He and his boys gon' be yapping to the captain
他和他那群朋友只能跟警察大呼小叫

And there I go trapped in the kit kat again
而我在Kit kat酒店再次中了圈套

Back through the system with the riff raff again
同樣的把戲又再耍了一遍

Fiends on the floor scratching again
惡人又讓場子熱了起來

Paparazzi's with they cameras snapping them
狗仔帶著照相機偷拍了他們

D.A. tred to give the nigga the shaft again
D.A
又想婊黑鬼一次

Half-a-mil for bail cause I'm African 
離保釋還有半英里 原因是我是非裔黑人

All because this fool was horrasin them 
全都因為這傻子惹惱他們

Trying to play the boy like hes saccarin 
想把那小子當糖精一樣玩弄

But ain't nothing sweet 'bout how I hold my gun 
不過當我拿著槍時可就不好玩了

I got 99 problems but being a bitch ain't one
我有99個麻煩但當個渾蛋不成問題

Hit me
來啊

You're crazy for this one Rick
你為此開心吧 Rick

It's your boy

arrow
arrow
    全站熱搜

    南部豬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()