MV蠻有趣的 有空大家可以看看
 

 

其實我以前一直覺得他很像冰與火之歌裡的Theon

undefined

 

 

Lyric:


Walk in your rainbow paradise 

走入你的 夢幻樂園裡

Strawberry lipstick state of mind 

草莓口紅般心情雀躍

I get so lost inside your eyes

迷失在你的迷人眼眸

Would you believe it?

你相信嗎?

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

You don’t have to say you love me

你不用開口愛我

You don’t have to say nothing

什麼都別說

You don’t have to say you’re mine

也不需要說你屬於我

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

Honey (Ah-ah-ah)

寶貝啊

I’d walk through fire for you

我願意為你赴湯蹈火

Just let me adore you

就讓我迷戀你

Oh, honey (Ah-ah-ah)

哦 寶貝啊

I’d walk through fire for you

我願為你粉身碎骨

Just let me adore you

就讓我好好地愛慕你

Like it’s the only thing I’ll ever do

像是我來到此生的目的

Like it’s the only thing I’ll ever do

像是我來到此生的目的

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

Your wonder under summer sky (Summer sky)

你是夏日藍天下誕生的一顆星

Brown skin and lemon over ice

古銅色肌膚 冰涼暢快

Would you believe it?

你想像得到嗎?

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

You don’t have to say you love me

不必開口愛我

I just wanna tell you somethin’

我想告訴你一件事

Lately you’ve been on my mind

最近滿腦子都是你啊

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

Honey (Ah-ah-ah)

寶貝啊

I’d walk through fire for you

我願意為你不顧一切

Just let me adore you

就讓我好好地愛慕你

Oh, honey (Ah-ah-ah)

喔寶貝

I’d walk through fire for you

我願為你奮不顧身

Just let me adore you

就讓我好好地愛慕你

Like it’s the only thing I’ll ever do

就當作是我此生唯一要做的事

Like it’s the only thing I’ll ever do

就當作是我此生唯一要做的事

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

It’s the only thing I’ll ever do X7

這是我此生該做的事

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

I’d walk through fire for you

我願意為你赴湯蹈火

Just let me adore you

就讓我好好地愛慕你

Oh, honey (Ah-ah-ah)

喔寶貝

I’d walk through fire for you

我願意為你赴湯蹈火

Just let me adore you

就讓我好好地愛慕你

Like it’s the only thing I’ll ever do

就當作是我此生唯一要做的事

(It’s the only thing I’ll ever do, it’s the only thing I’ll ever do)

(這是我此生唯一該做的事)

I’d walk through fire for you

我願為你赴湯蹈火

Just let me adore you

就讓我好好地愛慕你

Oh, honey

喔寶貝

I’d walk through fire for you

我願意為你赴湯蹈火

Just let me adore you

就讓我好好地愛慕你

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

Oh, honey

寶貝啊

Just let me adore you

就讓我好好愛你吧

Like it’s the only thing I’ll ever do

就當是我唯一該做的事

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 南部豬 的頭像
    南部豬

    南部豬

    南部豬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()